تیم استقلال خوزستان قهرمان پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خود را برای رویارویی با تیم ذوب آهن اصفهان برای فتح سوپرجام فوتبال کشور آماده می کند.
کد خبر: ۲۵۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 04 July 2016
علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به دیدار این تیم در سوپرجام فوتبال کشور برابر ذوب آخن اصفهان اظهارکرد: تیم ما باتوجه به کسب مقام قهرمانی در رقابت های لیگ برتر شایستگی های خود را به همه تیم های استان ثابت کرده و در این بازی نیز تمام تلاش خود را برای فتح سوپر جام به کار می گیرد.

وی افزود: تیم ما در هفته های اخیر با برپایی اردوهای آماده سازی و بازی های تدارکاتی به آمادگی بالایی دست یافته و از هرنظر آماده ارائه یک بازی باکیفیت برابر حریف خود در این دیدار حساس است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: تیم ذوب آهن اصفهان نیز یکی از تیم های مطرح کشور به شمار رفته که از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است و در این دیدارهیچ گاه حریف خود را دست کم نمی گیریم.

وی بیان کرد: کادرفنی تیم نیز باتکیه بر بازیکنان جدید خود، تدابیر خوبی را برای این بازی درنظر گرفته و اگر بازیکنان تیم از فرصت های به دست آمده بهترین استفاده را ببرند بی شک می توانیم این جام را نیز ازآن خود کنیم.

تیم استقلال خوزستان 29 تیرماه در سوپر جام فوتبال ایران به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

نشست هماهنگی دیدارسوپرجام فصل 95 - 94 روز دوشنبه با حضور نمایندگان دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن و همچنین سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتردر سازمان لیگ برگزار و در این نشست مقرر شد که این دیدار در ورزشگاه فولادشهراصفهان برگزار شود.

باشگاه ذوب آهن نیز متعهد شد که هتل مناسب برای اسکان برای تیم میهمان را فراهم و تمام هزینه های پذیرایی را نیزعهده دارشود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار