همزمان با عید سعید فطر نمایشگاه و فروشگاه کالای همراه ملوان با حضور فرماندار شادگان، مسئولان و بازرگانان این شهرستان گشایش یافت.
کد خبر: ۲۵۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷ 07 July 2016
بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان روز چهارشنبه در آیین گشایش نمایشگاه همراه ملوان این شهرستان، با تبریک حلول عید سعید فطر گفت: این نمایشگاه به منظور رفاه حال شهروندان و کمک به معیشت و تهیه جهیزیه زوج ‌ها و سهولت تهیه انواع کالاهای مورد نیاز شهروندان شادگانی افتتاح شد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای همراه ملوان شهرستان با همکاری فرمانداری شادگان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اداره صنعت معدن و تجارت و مشارکت اتحادیه فروش کالای خانگی و شرکت‌ های تعاونی مرزنشینان شهرستان راه اندازی شده است.

فرماندار شادگان همچنین فراهم شدن زمینه مشارکت مردم در رونق اقتصادی این شهرستان را خواستار شد و گفت:حضور تجار و سرمایه داران شهرستان در خصوص واردات و صادرات کالای همراه ملوان بندر تجاری شادگان با مشارکت شهروندان می تواند در آینده نزدیک شرایط را برای راه اندازی نمایشگاه دائمی کالای همراه ملوان و رونق تجاری در بندر شادگان و همچنین ایجاد اشتغالزایی و رفع بیکاری در سطح شهرستان فراهم کرد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای همراه ملوان در شهرستان شادگان به مدت 10 روز فعالیت دارد.

بندر شادگان به عنوان هفتمین بندر تجاری استان خوزستان در مساحتی حدود سه هکتار و با هزینه ای افزون بر ٤٠٠ میلیارد ریال از سوی سازمان بنادر و دریانوردی تکمیل شد.

این بندر تجاری مشتمل بر دو پست اسکله از نوع شمع و عرشه بتنی به طول ١٠٣ متر و عرض ١٢ متر و دو پل دسترسی می باشد.

این بندر محلی با عمق اسکله حداقل 5.5 متر در شرایط جزر و ظرفیت پذیرش شناورهای زیر ٥٠٠ تن، ظرفیت تخلیه و بارگیری حدود ١٠٠ هزار تن در سال را دارد و رونق کسب و کار و تجارت در شهرستان شادگان از اهم اهداف بهره برداری از آن به شمار می آید.

منبع: ايرنا
برچسب ها: ملوان ، شادگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار