رئیس هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی خبر داد
رئیس هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی گفت: تنیس‌بازان نونهال استان در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف ملی‌پوشان می‌روند.
کد خبر: ۲۵۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 10 July 2016

علیرضا حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تنیس‌بازان خراسان جنوبی در رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور به مصاف ملی‌پوشان می‌روند.

وی افزود: در این مسابقات 136 تنیس‌باز از 26 استان کشور از امروز تا 23 تیرماه جاری در همدان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی تصریح کرد: پویا احراری، حسین یعقوب‌نژاد، مصطفی طاهری از بیرجند و محمد صادق مطیع از فردوس تنیس‌بازان استان هستند که در مسابقات آزاد و دسته یک کشور هنرنمایی می‌کنند.

حمیدی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نونهالان کشور در 54 گروه به صورت گروهی و دوره‌ای، یادآور شد: از هر گروه این دوره از مسابقات دو نفر به دور حذفی راه پیدا کرده و 16 نفر برتر موفق به حضور در دسته یک نونهالان کشور خواهند شد.

وی با بیان اینکه در قسمت‌های گروهی دوره‌ای مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور هر یک از نمایندگان خراسان جنوبی با دو ورزشکار به رقابت می‌پردازند، خاطرنشان کرد: پویا احراری در مقابل عرفان فیضی از توابع تهران و رضا صادقی از مازندران به میدان می‌رود.

رئیس هیأت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی گفت: حسین یعقوب‌نژاد با علی رحیمی از توابع تهران و علیرضا بهلولی از لرستان مبارزه می‌کند، مصطفی طاهری در مقابل امیر مهدی موذنی از اردبیل و آریا حیدری از کردستان هنرنمایی می‌کند و محمد صادق مطیع در مقابل علی احمدی از سیستان و بلوچستان و محمد مهدی زارعی از کرمانشاه به میدان می‌رود

حمیدی متذکر شد: حمید رضا طاهری و حسین رفیعی مسؤولیت مربیگری و سرپرستی تیم تنیس روی میز خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور را بر عهده دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار