استاندار خوزستان:
شریعتی گفت: در حال حاضر شرایط بسیار مطلوبی برای کمک به خوزستان توسط دولت وجود دارد
کد خبر: ۲۵۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 10 July 2016
شنبه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۵ اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جهت تبریک انتصاب دکتر غلامرضا شریعتی به سمت استاندار خوزستان و همچنین تبریک عید سعید فطر به دیدار وی در دفتر محل کارش رفتند.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این دیدار،ضمن تشکر از حضور اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات وعبادات از درگاه ایزد منان، خود را عضوی از جامعه دانشگاهی دانست و اظهار نمود: اگر چه بسیاری از اعتبارات دانشگاه در سطح ملی است، اما ما نیز آمادگی داریم از اعتبارات استانی، بخشی را برای حمایت از پروژه های حوزه سلامت تخصیص دهیم.

استاندار خوزستان با اشاره به آمادگی برای کمک به ارتقاء سطح سلامت مردم استان مشروط به وجود برنامه مدون برای ارتقاء سلامت گفت: برای استانی که بیشترین میزان تولیدات کشاورزی را دارد، ناامن بودن غذایی معنادار نبوده و همچنین آمار بالای بیکاری در این استان که رتبه دوم تولید ناخالص ملی را دارد زیبنده این استان نیست که یک دلیل بارز آن هم عدم شکل گیری صنایع پایین دستی و عدم حضور بخش خصوصی در استان است.

آمادگی داریم از اعتبارات استانی، بخشی را برای حمایت از پروژه های حوزه سلامت تخصیص دهیم

شریعتی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بسیار مطلوبی برای کمک به خوزستان توسط دولت وجود دارد اظهار نمود: برخی اختلافات داخلی در استان که می شود آنها را نیز با گفتگو حل نمود، سبب شده است که تا کنون استان نتواند به جایگاه شایسته خود دست یابد.

این مقام مسئول با بیان این که ارتقاء دانشگاه و حوزه سلامت همواره دغدغه بنده بوده است و در این زمینه در همین مدت رایزنی هایی با برخی وزاری دولت از جمله وزیر نفت برای اعمال حمایت انجام داده ام، افزود: مهندس زنگنه برای حمایت از حوزه درمان در استان اعلام آمادگی نموده است و به منظور کمک به احداث بیمارستان سوانح سوختگی با توجه به درخواست کارکنان پتروشیمی ماهشهر، قول پشتیبانی و اختصاص بودجه لازم را داده است.

گفتنی است استاندار خوزستان در پایان جهت حضور در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ماه آینده برای بررسی و پیگیری مسائل خاص و کلان حوزه سلامت استان اعلام آمادگی نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار