استاندار خوزستان در نخستین روز از برگزاری آزمون سراسری 95 دانشگاههای کشور در حوزه های امتحانی دانشگاه شهید چمران اهواز حضور یافت.
کد خبر: ۲۶۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 14 July 2016
غلامرضا شریعتی پنجشنبه با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: در استان خوزستان 61 هزار دانش آموز در کنکور 95 شرکت کردند که این امر مهم ایجاب می کند برای دلگرمی دانش آموزان و خانواده ها در حوزه های امتحانی حضور یابیم و از نزدیک از نحوه برگزاری آزمون دیدن کنیم.

وی افزود: دانش آموزان خوزستانی در 26 حوزه امتحانی و در 22 شهرستان به رقابت می پردازند که 12 هزار نفر از این دانش آموزان در دانشگاه شهید چمران اهواز امتحان می دهند.

شریعتی ضمن تشکر از برگزار کنندگان آزمون سراسری کنکور 95 گفت: حوزه های امتحانی این آزمون همچنین در نواحی آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی خوزستان وجود دارد که به نحو شایسته ای در حال برگزاری است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ارتقاء رتبه علمی استان یکی از اولویت های کاری مسئولان استانی است، اظهار کرد: با تشکیل شورای آموزش و پرورش و حمایت از اعتبارات این ارگان و سهمی که از عوارض شهرداری دارد، پیگیر ارتقای آموزش و پرورش استان و به تبع رتبه علمی استان هستیم.

وی یکی از مشکلات آموزش و پرورش در استان را مدارس دو زبانه دانست و افزود: با توجه به این امر، ثبت نام در مدارس پیش دبستانی در خوزستان اجباری شد و امیدوارم با این روند شاهد ارتقای آموزش و پرورش استان در سال های آینده باشیم.

آزمون کنکور سراسری گروه های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه، گروه هنر بعد از ظهر پنجشنبه، گروه علوم تجربی صبح جمعه و زبان های خارجه بعد از ظهر جمعه برگزار می شود.

در دانشگاه شهید چمران این آزمون در دانشکده های علوم، اقتصاد، فنی و مهندسی، ادبیات، علوم تربیتی، الهیات و علوم ریاضی برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار