رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه راهسازی در این شهرستان با اعتبار 400 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 20 July 2016
منصور نظریان اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه بهسازی، تعریض و چهار خطه محور سیاه منصور به چهارراه آوج به طول 14 کیلومتر آغاز شده است.

وی افزود: به دلیل کم عرض بودن سه راهی جاده سیاه منصور تعریض این جاده در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفته است.

نظریان ادامه داد: این جاده در حال حاضر حدود 6 متر عرض دارد که با تکمیل عملیات تعریض، عرض آن به 11 متر افزایش خواهد یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول تصریح کرد: با توجه به تردد اهالی روستاها و کامیون‌های حامل شن و ماسه تعریض این جاده می‌تواند گام مهمی در جهت جلوگیری از حوادث رانندگی در این محور باشد.

وی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعریض محور چغامیش اشاره و خاطرنشان کرد: عرض این محور 10 کیلومتری با اتمام پروژه از 6 متر به 11 متر ارتقا می‌یابد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول اظهار کرد: همچنین عملیات بهسازی و تعریض جاده شهر حمزه به طول 10 کیلومتر آغاز شده است.

نظریان همچنین از آغاز عملیات اجرایی جاده روستایی بنوت خبر داد و گفت: تعریض و بهسازی این محور روستایی یکی از مطالبات اصلی ساکنان این روستا بوده که پس از سال‌ها محقق می‌شود.

وی طول مسیر این جاده را 10 کیلومتر عنوان کرد و افزود: پس از اتمام عملیات راهسازی عرض مسیر به 11 متر می‌رسد که سهولت تردد و عرضه سریع محصولات کشاورزی منطقه به شهر را به دنبال خواهد داشت.
منبع: ایسنا
برچسب ها: منصور نظریان ، دزفول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار