دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان زنجان گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در بخش‌های کامپیوتر، مخابرات، دوربین‌های مداربسته، موبایل و ماشین‌های ادارای در زنجان از 11 الی 15 مرداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷ 31 July 2016
سعید آقاخانی با اشاره به علاقه‌مندی شهروندان زنجانی به برگزاری نمایشگاه الکامپ که در سال‌های گذشته برگزار شده بود، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور در 1500 مترمربع فضای عمومی و با مشارکت 50 شرکت برگزار می‌شود.
 
این مسئول تصریح کرد: شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی رهانت، شرکت سرمایه‌گذاران صنعت برق زنجان و قزوین، زنجان سیستم، ایده‌نگر و رایتل حامیان این دوره از نمایشگاه الکامپ استان هستند.
 
آقاخانی با اشاره به استقبال صورت گرفته توسط برخی شرکت‌های دانش‌بنیان در این دوره، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان زنجان قطب برق الکترونیک و ICT نام گرفته است، بر این اساس تلاش‌های صورت گرفته توسط این سازمان و سایر دستگاه‌های اجرایی در این بخش به جرات می‌توان گفت نمایشگاه الکامپ امسال جزو تخصصی‌ترین نمایشگاه‌های کامپیوتری بوده که در زنجان برگزار خواهد شد و از شهرهای دیگر کشور نیز در نمایشگاه امسال شرکت خواهند داشت.
 
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان یادآور شد: چهارمین نمایشگاه الکامپ امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از تاریخ 11 الی 15 مرداد از ساعت 16 تا 22 برپا می‌شود؛ بخش‌های مختلف این نمایشگاه شامل کامپیوتر، رسانه‌های دیجیتال، تجارت الکترونیک، برق الکترونیک، مخابرات، دولت الکترونیک، امنیت اطلاعات، موبایل و اینترنت است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار