نماینده مجلس:
نماینده مردم قصرشیرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت نیرو با افزایش تخصیص منابع آبی سد زاگرس از توابع گیلانغرب موافقت کرد.
کد خبر: ۲۷۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 03 August 2016

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد تجری در جلسه شورای اداری گیلانغرب گفت: با پیگیری های صورت گرفته تخصیص آب سد زاگرس برای تامین آمور نیاز زمین های کشاورزی از 2 هزار و 440 هکتار به 6 هزار و 300 هکتار افزایش یافته است.
وی اظهارداشت: با این اقدام و با اجرای شبکه های زهکشی پایاب سد زاگرس، شبکه های انتقال آب داخل زمین های کشاورزی در سه هزار و 860 هکتار زمین در آینده نزدیک توسط جهاد کشاورزی احداث خواهد شد تا زمین های بیشتری از آب این سد بهره مند شوند.
نایب رییس نخست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین برای رفع مشکل برق رسانی و اصلاح خطوط برق در سه شهرستان قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب با پیگیری های صورت گرفته هشت میلیارد ریال اعتبار توسط مدیرعامل شرکت توانیر کشور به این امر اختصاص یافته است. 
تجری از برنامه و اقدام مجلس شورای اسلامی به منظور تزریق اعتبارات جدید برای کمک به محرومیت زدایی در مناطق دور افتاده خبر داد و اضافه کرد که تمام بخش های مدیریتی و قوای کشور به دور از جدل های سیاسی با ایجاد روحیه وحدت و تعامل برای خدمت صادقانه به مردم در تلاشند.
فرماندار گیلانغرب نیز در ادامه این جلسه در سخنانی گفت: سیاست کلی و بنای کار دولت تدبیر و امید بر ایجاد تعامل با همه بخش ها و کمک به رفع مشکلات مردم با حفظ حرمت و ضرورت تکریم آنها است و در این راستا بسیاری از طرح های زیرساختی در بخش کشاورزی، سدها و راه ها با وجود کمبود منابع مالی در این شهرستان به سرعت درحال اجراست. 
کرم محمدی از فراهم شدن زمینه گازدار شدن ساکنان دو شهرک سراب و شهید رجایی در حاشیه شهر گیلانغرب خبرداد و گفت: 800 خانوار ساکن در این شهرک ها با تکمیل کار گازرسانی از شهریور امسال از نعمت گاز خانگی بهره مند می شوند.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 41 هزار هکتار زمین های کشاورزی و باغی است که سالیانه 113 هزار تن انواع محصولات در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار