نماینده ولی فقیه در استان فارس و فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به بی اعتباری و خیانت های آمریکا در عرصه ها و زمان های مختلف؛راه حل مشکلات کشور را تکیه بر توان داخلی و گوش دادن به توصیه های رهبر دانستند و تلویحاً برجام را بی فایده دانستند.
کد خبر: ۲۷۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 07 August 2016
آمریکا به شرکای خود هم خیانت می کند
به گزارش تابناک فارس:امام جمعه شیراز گفت: عهدشکنی امریکا در برجام خیلی مسائل را به ما و دنیا نشان داد، البته ما به خاطر این‌که رهبرمان بارها به ما متذکر شده بود و تاریخ انقلابمان آن را می‌دانستیم، اما دنیا باید بداند و بفهمد که امریکا جز منافع نامشروع خود به فکر هیچ مسئله دیگری نبوده و نیست و نخواهد بود.

آيت‌الله ایمانی خاطر نشان کرد: امریکا کشوری است که وقتی که مصدق با او قرارداد می‌بندد به مصدق خیانت کرده و علیه مصدق با شاه تبانی می‌کند و موقعی که تاریخ مصرف شاه می‌گذرد او را رها کرده و اعتنایی به او نمی‌کند.

وی ادامه داد: دیدید امریکا به ترکیه شریک استراتژیک خود در منطقه چگونه خیانت کرد و خیانت می‌کند، فردا هم همین قصه با عربستان و سایر هم پیمان‌های او در منطقه است، او منافع نامشروع خود را می‌خواهد، چیزی برای دنیای اسلام و مسلمانان نمی‌خواهد و نه اجازه می‌دهد که بخواهند و انجام بشود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: باید هوشیار و بیدار بود، آنانی هم که به فکر بودند در این چند سال امریکا را تطهیر کنند و بگویند انقلاب اگر روی خوشی به امریکا نشان می‌داد امریکا هم آن‌قدرها بد نبود، ببینند که امریکا حتی به یکی از تعهداتی که داده بود عمل نکرده است.

به حرف رهبر گوش ندادند و برای هیئت های خارجی فرش قرمز پهن کردند
فرمانده سپاه فارس گفت: آنچه امروز به‌عنوان بلا بر امت اسلام و کشورمان عارض شده مربوط به آمریکاست چراکه پیشرفت، رشد و نشاط ملت ایران را نمی‌خواهد.وی افزود: برخی خواسته یا ناخواسته تصورشان این است که بهشت مملکت زمانی خواهد بود که با آمریکایی‌ها رفیق بشویم.

غیب‌پرور گفت: در یک سال اخیر پس از برجام هر هیئتی آمد فرش قرمز جلو آن‌ها پهن کرده‌اند اما کلام ولایت را گوش نمی‌دهند که بارها فرموده‌اند راه پیشرفت کشور، نظام و انقلاب تکیه‌ بر توانمندی‌های داخلی است.

فرمانده سپاه فجر فارس بابیان اینکه آمریکایی‌ها فقط به یک چیز راضی می‌شوند و آن زمانی است که از اسلام و انقلاب دست‌ برداریم، گفت: ملت ایران دلداده اهل‌بیت (علیهم‌السلام) است، بر سر هر چیزی شاید معامله کنند اما بر سر دین و مذهب معامله نخواهند کرد و امکان ندارد دست از اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) بردارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
والله راست می گه بدبختان در یابید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار