مشاور استاندار و سرپرست دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان بر نظارت و بازرسی بیشتر از دستگاههای اجرایی خدمات رسان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 13 August 2016
سید لطف الله هاشمی شنبه در نشستی با فرمانداران،کارشناسان حقوقی و بازرسی فرمانداری ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،اظهارکرد: برگزاری چنین نشستهائی به منظور برنامه ریزی جهت ارتقا سلامت نظام اداری،پیشگیری از تخلف،برخورد تخلفات اداری،افزایش بهره وری دستگاههای اجرایی،بالا بردن رضایت مندی شهروندان و کاهش هزینه های رفت و آمد با استفاده از تکنولوژی های جدید است.

وی استمرار بازرسی و نظارت از دستگاههای خدمات رسان را پر اهمیت برشمرد و گفت: با توجه به اینکه رضایت مندی کاملی از دستگاههای خدمات رسان وجود ندارد،همواره بازرسی های باید تداوم یابد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در صورت مواجه شدن با هرگونه تخلف،هیات رسیدگی به تخلفات آمادگی کامل را دارد که به این تخلفات رسیدگی کند.

مشاور استاندار و سرپرست دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با بیان اینکه اولویت نظارت را در زمینه سلامت باشد تصریح کرد: بازدید از بیمارستان ها،آب و فاضلاب،دفع پسماندهای شهری و وضعیت خدمات رسانی شهرداری ها در اولویت نظارت و بازرسی ها باشد.

هاشمی در پایان بر تداوم برگزاری چنین جلساتی جهت افزایش رضایت مندی مردم از خدمات رسانی تاکید کرد.

در این نشست سربازرسان اداره کل بازرسی استان نیز با تبیین و گزارش از تخلفات در دستگاههای اجرایی خواستار نظارت و بازرسی بیشتر فرمانداری ها شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار