نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل میدهند که با به کارگیری توانمندی آنان می توان به سوی جامعه ای سالم حرکت کرد.
کد خبر: ۲۷۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 16 August 2016
 جمعی از بانوان فعال شهرستان حمیدیه با فرماندار حمیدیه در محل جلسات فرمانداری طی نشستی به ارائه گزارشات خود در خصوص مشکلات و پیشنهادات پرداختند.

 عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار شهرستان حمیدیه ضمن خیر مقدم به جمع حاضر، میلاد مبارک امام رضا (ع) و دهه کرامت را تبریک گفتند ودر ادامه خاطر نشان کردند: جمعیت نیمی از جامعه را زنان تشکیل می دهند که می توان با به کار گیری توانمندی هایی که در اختیار دارند به ایجاد جامعه ای سالم حرکت کرد.

وی در ادامه سخنان خود ،اشاره به میزان طلاق هایی که در جامعه اتفاق می افتد عنوان کرد: بسیاری از طلاق هایی که در جامعه اتفاق می افتد ریشه در سنن و آداب غلطی دارد که به صورت غلط و ارد فرهنگ اسلامی و اصیل ما شده است. آداب و رسوم و عرف اسلامی ما باید به همان گونه ای که شرع برای ما تجویز کرده است اتفاق بیفتد نه آن گونه که رسانه های دشمن و غرب تحمیل کرده اند.

فرماندار  حمیدیه با بيان اينكه زنان در انقلاب،دفاع مقدس ، سازندگي و به طور كلي در همه دوران نقش بسيار ارزنده اي را داشتند خاطر نشان كرد: توسعه شهرستان نياز به همكاري دارد كه نيمي از اين همكاري بايد به  دست بانوان صورت گيرد.

وی همچنین به موضوع جنگ نرم اشاره کرد و آنرا یک واقیعت دانست که دشمن سعی دارد در این جبهه با انقلاب اسلامی به زور آزمای بپردازد و به تعبیر مقام معظم رهبری شما جوانان و نخبگان افسران این جنگ نرم هستید و ابزار شما عبارت از ایمان , علم و عمل است .

وی در پایان به حماسه 9مهر مردم حمیدیه اشاره کردند و خواستار فعالیت بانوان شهرستان  بخصوص کانون بانوان و بسیج خواهران در این زمینه شدند.

برچسب ها: بانوان ، حمیدیه ، فرماندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار