شهردار شیراز:حضور مدیران استانی و شهرستانی که برای شرکت در جلسات شورا به این مجتمع دعوت می‌شوند موجب ارتقای امنیت، توسعه و رونق این منطقه با بافت تاریخی فرهنگی شهر خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 26 April 2015

تابناک فارس به نقل از دفتر شهردار شیراز: علیرضا پاک‌فطرت در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه اظهار کرد: امیدواریم این مجتمع به مساحت 30 هزار مترمربع شامل قسمت‌های اداری، تجاری، ورزشی، فرهنگی و پارکینگ که در بافت تاریخی شهر شیراز بنا شده است توسط رئیس جمهور یا یکی از وزرای کشور یا راه و شهرسازی افتتاح شود.

وی گفت: یکی از بخش‌های این پروژه ساختمان جدید شورای اسلامی شهر شیراز است که در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

پاک‌فطرت با اشاره به این‌که یکی از اهداف مهم ساخت این مجتمع، احیای بافت تاریخی بوده است، افزود: حضور مدیران استانی و شهرستانی که برای شرکت در جلسات شورا به این مجتمع دعوت می‌شوند موجب ارتقای امنیت، توسعه و رونق این منطقه با بافت تاریخی فرهنگی شهر خواهد شد.

شهردار شیراز با ارائه گزارشی از روند ساخت این پروژه افزود: سالن آمفی‌تئاتر 400 نفره، دو سالن اجتماعات هر کدام با گنجایش 100 نفر، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا و جکوزی از دیگر بخش‌های این پروژه است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین هدف ما در ادامه این پروژه فراهم کردن یک محیط فرهنگی و ورزشی برای مردم است و امیدواریم با بهره‌برداری از این مجتمع شاهد توسعه همه‌جانبه در این منطقه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار