مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: هفته دولت امسال (دوم تا هشتم شهریور) 91 روستا و طرح مسکن مهر شهر جدید صدرا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
کد خبر: ۲۸۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 21 August 2016
هوشنگ محمدی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گازرسانی به 91 روستا طعم شیرین بهره مندی از گاز طبیعی را برای شش هزار و 546 خانوار روستایی فارس در هفته دولت امسال به ارمغان می آورد.
وی گفت: بهره برداری از عملیات گازرسانی به طرح های مسکن مهر شهر جدید صدرا در روزهای آینده 15 هزار و 724 خانوار ساکن در این شهر جدید را از مزایای گاز بهره مند می کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در هفته دولت امسال همچنین عملیات ایجاد یک خط تغذیه و گازرسانی به 35 مصرف کننده صنعتی به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: برای بهره برداری از طرح های گازرسانی در هفته دولت سال 95، افزون بر یک هزار و 205 میلیارد ریال هزینه شده است.
محمدی ادامه داد: در هفته دولت امسال همچنین عملیات گازرسانی به 75 روستا و 10 مصرف کننده صنعتی در استان فارس آغاز می شود.

** نگاهی به طرح های هفته دولت 94
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در هفته دولت سال 94، عملیات گازرسانی به 94 روستا، چهار شهر و 2 محور صنعتی به بهره برداری رسید و 41 هزار و 824 خانوار این استان انشعاب گاز دریافت کردند.
محمدی اظهار کرد: همزمان با بهره برداری از این طرح ها، عملیات اجرایی طرح های گازرسانی به 182 روستا، سه شهر و یک محور صنعتی در هفته دولت سال 94 آغاز شد.
این مقام مسئول گفت: هزینه اجرای طرح های هفته دولت سال 94، افزون بر 2 هزار و 100میلیارد ریال بود.

** گازرسانی به 69 روستا در سال آغازین فعالیت دولت یازدهم
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در هفته دولت سال 93، عملیات گازرسانی به 69 روستای استان، یک شهرک صنعتی در نی ریز، یک هزار و 40 واحد مسکن مهر و پروژه انتقال گاز منطقه قطرویه به طرح فولاد نی ریز به بهره برداری رسید.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها که با اختصاص 322 میلیارد و 134میلیون ریال اعتبار عملیاتی شدند، 13 هزار و 714 خانوار این استان از موهبت گاز طبیعی برخوردار شدند.
محمدی افزود: مجموع اعتبارات هزینه شده برای اجرای طرح های افتتاح شده در هفته های دولت سال های 93 تا 95، افزون بر چهار هزار و 440 میلیارد ریال بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار