مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خبر داد:
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از کلنگ‌زنی پروژه 1.5 کیلومتر خط جمع‌کننده فاضلاب سراب روانسر در هفته دولت با حضور جمعی از مسؤولان استانی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 28 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس،علیرضا تخت‌شاهی،اظهار داشت: عملیات اجرایی خط جمع‌کننده فاضلاب حواشی سراب شهر روانسر به طول 1.5 کیلومتر با حضور مجتبی نیک‌کردار معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسؤولان استانی همزمان با هفته دولت و در راستای حل مشکل فاضلاب این منطقه کلنگ‌زنی شد.
وی خاطر‌نشان کرد: کمیسیون شورای اداری شهرستان روانسر برای پیگیری این مسأله و رفع مشکلات جمع‌کننده فاضلاب حاشیه سراب شهرستان روانسر تلاش‌های چشمگیری را انجام دادند.
مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعتبارات این پروژه را 2 و سه‌دهم میلیارد برشمرد و گفت: سایز لوله خط جمع‌کننده این طرح حدود 600 میلی‌متر است که در پروسه زمانی 12 ماهه اجرایی می‌شود.
تخت‌شاهی ادامه داد: فاضلاب بیش از 60 درصد جمعیت شهرستان روانسر با اجرای پروژه ذکر شده توسط خط جمع‌کننده لوله فاضلاب در کمترین زمان ممکن جمع‌آوری و به خط انتقال اجرایی متصل و در نهایت به تصفیه‌خانه فاضلاب منتهی می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تخصیص سریع‌تر اعتبارات این طرح را عامل بهره‌برداری سریعتر از موعد مقرر در پروژه مذکور دانست وبیان کرد: با اجرای این طرح تعداد منهول‌های فاضلاب به 20 قطعه می‌رسد و روند عملیاتی پروژه برای رفع مشکلات فاضلاب در اطراف سراب روانسر نیز سرعت بیشتری می‌گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار