پیست دوچرخه‌سواری ويژه بانوان در شهرستان اقلید با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و به‌عنوان فاز نخست پارک بانوان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 03 September 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس، درحاشیه بهره‌برداري از پيست دوچرخه‌سواري بانوان در اقليد، گفت: اين پیست در چهار خط و به طول هزار و 200 متر احداث و آماده بهره‌برداري شده است.

حمزه‌ ساروئي گفت: اعتبار هزينه شده براي اجراي اين طرح 70 میلیون تومان بوده است و در ادمه آن نيز عملیات اجرایی فاز دوم پارک بانوان این شهرستان در بخش‌های چاله دو و میدانی، والیبال و فوتسال ساحلی، تپه شنی، اتاقک بازی برای کودکان و محوطه پرش خبر داد.

سارویی به جایگاه و نقش مؤثر زنان در جامعه و خانواده اشاره و بر لزوم ایجاد زمینه لازم برای نشاط و شادابی آنان تأکید کرد.

وی به صبر، حوصله، دقت، کارآمدی و مسؤولیت‌پذیری زنان در انجام وظایف خانوادگی و اجتماعی و شغلی اشاره و اضافه کرد: توجه به نشاط و شادابی زنان موجب ایجاد آرامش در محیط خانواده، کار و جامعه می‌شود و ازآنجایی‌که ورزش نقش بسزایی در این زمینه دارد از این ‌رو توجه به ورزش همگانی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های ورزشی بانوان از اهداف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است.

براساس اين گزارش، همزمان با افتتاح اين پيست، مسابقات ورزش همگاني زنان كارمند دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي استان فارس نيز آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار