فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف انبار دپوی کالاهای سلامت محور به میزان 60 تن خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاق بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۲۹۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 04 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ روز یکشنبه؛سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران اعلام کرد:در پی اخبار واصله مبنی بر ورود محموله های بزرگ کالای قاچاق خارجی به ویژه کالاهای سلامت محور از استان های جنوبی کشور، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی گفت: با انجام اقدام های اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت به مدت چندین شبانه روز، انبار دپوی کالاهای قاچاق در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی انبار مذکور مورد بازرسی قرار گرفت.
مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از این انبار مقدار تقریبی 27 تن برنج خارجی قاچاق، 20 تن تخمه آفتابگردان خارجی، 13 تن عدس خارجی و نیز مقادیری لیمو عمانی و نمک فاقد مصرف انسانی کشف شد.
سردار امان اللهی، ارزش ریالی این محموله 60 تنی را بیش از پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار