مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: ثبت نام دانشجویان از ۲۲ شهریور ماه آغاز می شود.
کد خبر: ۲۹۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 07 September 2016
محمدعلی جعفری در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: ثبت‌نام بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی از ۲۲ شهریور ۹۵ همزمان با عید سعید قربان آغاز می شود و تا ۳۰ مهر ادامه می یابد.

 وی افزود: دانشجویانی که تاریخ عقد آنها از اول مهرماه ۹۴ لغایت پایان مهر امسال باشد می توانند با مراجعه به سایت www.ezdevaj.nahad.ir در این مراسم ثبت نام کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مراسم ترویج ازدواج آسان، بهنگام و پایدار است،‌ ادامه داد: دانشجویانی که امسال در بیستمین جشن ازدواج دانشجویی شرکت کنند از سه بسته آموزشی «قبل از اعزام به مشهد مقدس، از طریق سایت ازدواج دانشجویی و یا مرکز آموزش مجازی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها و در زمان حضور در مشهد در قالب کارگاههای آموزش حضوری» بهره مند می شوند.

 حجت الاسلام جعفری ادامه داد: به دانشجویانی که از بسته های مجازی آموزشی استفاده کرده و در آزمون مجازی هم شرکت کنند به قید قرعه هدایای نفیسی اعطا می شود.

 وی گفت: از جمله برنامه های بیستمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی سه روز اقامت رایگان در مشهد و برگزاری کارگاه های آموزشی به همراه جوایز ارزنده خواهد بود.

 وی افزود: اگر زوجینی از سال گذشته برای ثبت نام در این طرح جا مانده باشند و هنوز نیز دانشجو باشند، می توانند امسال با مرجعه به سایت مذکور در این مراسم شرکت کنند.

 حجت الاسلام جعهفری با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۶۰۰ زوج در این جشن شرکت کردند،‌یادآور شد: دانشجویانی که از طریق سایت اقدام به ثبت نام در این مراسم می کنند،‌بعد از تکمیل ثبت نام نسبت به تحویل مدارک خود به دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار