مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با ابراز رضایت از شرایط پارالمپیکی‌های خوزستانی حاضر در ریو، از افزایش مبلغ هدایای این ورزشکاران در مراسم بدرقه خبر داد و گفت: باید منتظر درخشش خوزستانی‌ها در پارالمپیک باشیم.
کد خبر: ۲۹۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 07 September 2016
فرامرز کیانی‌زاده که اکنون در ریو به سر می‌برد  اظهار کرد: روز گذشته (سه‌شنبه) در دهکده پارالمپیک حضور پیدا کردم و با ورزشکاران خوزستانی از نزدیک دیدار کردم و پای صحبت‌های‌شان نشستم. این ورزشکاران اکنون در شرایط خوب و رضایت‌بخشی به سر می‌بردند و رکوردهای‌شان هم خوب است. به هر حال باید منتظر آغاز رقابت‌های آن‌ها باشیم و ببینیم که عملکردشان به چه صورت خواهد بود.

  وی با بیان این‌که ورزشکاران پارالمپیکی خوزستان پتانسیل کسب مدال را دارند، گفت:‌ باتوجه به ظرفیت و توانایی که در ورزشکاران‌مان وجود دارد باید منتظر درخشش آن‌ها در پارالمپیک باشیم.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به گله‌مندی پارالمپیکی‌های استان نسبت به مبلغ هدایای اهدا شده در مراسم بدرقه، عنوان کرد: در نشستی که با ورزشکاران‌مان داشتم، آن‌ها گفتند که هزینه‌های انجام شده آن‌ها نسبت به ورزشکاران سالم چند برابر است و این در حالی است که درآمدشان هم چیزی نیست.

 وی افزود: پارالمپیکی‌های استان به من گفتند که استان‌های دیگر به پارالمپیکی‌های‌شان بیشتر کمک کرده‌اند و من هم ضمن تشریح اوضاع مالی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و پیگیری‌هایی که داشته‌ایم، در نهایت موافقت کردم که مبلغ هدایا را از دو میلیون به شش میلیون تومان افزایش دهم.

 کیانی‌زاده بیان کرد:‌ ضمنا باز هم به آن‌ها اعلام کردم که پس از بازگشت‌شان از پارالمپیک با حضور استاندار، فرمانداران، شهرداران و شورای شهری که قهرمانان ساکن آن‌جا هستند در اهواز مراسم تقدیری خواهیم داشت.

 وی گفت:‌ پس از این نشست صمیمی، ورزشکاران بسیار خوشحال و راضی بودند و روحیه آن‌ها نیز بیشتر شد و امیدوارم همین روحیه خوب به آن‌ها جهت نمایش و عملکرد خوب در مسابقات و کسب مدال و افتخارآفرینی کمک کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار