رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام گفت: در گذشته طرح سنجش سلامت در بهمن ماه اجرا می شد، افزود: اجرای این طرح امسال به اول سال تحصیلی موکول شده و مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک زیر پوشش قرار می گیرند.
کد خبر: ۲۹۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 07 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سید محمد موسوی اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت مراکز پیش دبستانی از دهه اول مهرماه بصورت رسمی اجرا می شود طرح سنجش نیز همزمان با آغاز فعالیت این مراکز آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح از 2 سال گذشته تنها در مرکز استان اجرا می شد که امسال برای سال تحصیلی 96 - 95 به هفت شهرستان و منطقه آموزشی این استان گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه این طرح تاکنون در بهمن ماه اجرا می شد، افزود: اجرای این طرح امسال به اول سال تحصیلی موکول شده و مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک زیر پوشش قرار می گیرند.

موسوی هدف از اجرای این طرح را مداخله زود هنگام، کمک به بهبود کیفی سطح آموزش و یادگیری نو آموزان و همچنین سلامت روانی و جسمانی آنان به منظور استفاده در برنامه ریزی آموزشی و بهداشتی متناسب با استعداد کودکان اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان برای 9 هزار نفر در این استان گفت: این طرح نیز از 24 خرداد ماه در 14 پایگاه آغاز و بمدت دو ماه ادامه دارد.
به گفته موسوی، در اجرای این طرح نوآموزان دختر و پسر در زمینه های بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، مراقبت های بهداشتی و پزشکی مورد سنجش قرار می گیرند./م
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار