در سال جاری صورت می‌گیرد
مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در مجموع در سال جاری 27 هزار و 616 نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم استان اعزام و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ 07 September 2016

محمد زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های بسیج سازندگی اعزام گروه‌های جهادی مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه طی نوروز 95 تعداد یک‌هزار و 396 نفر در قالب 96 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 470 نفر شامل 372 برادر و 98 خواهر در قالب هفت گروه جهادی مهمان، 271 نفر در قالب 18 گروه جهادی هفت روزه محلات و مساجد، 29 نفر در قالب سه گروه جهادی سه روزه مساجد و محلات و 510 نفر در قالب 31 حلقه به اردوهای جهادی یک روزه حلقه‌های صالحین اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت دو گروه به اردوهای سه روزه دانشجویی (بهداشتی، درمانی) به تعداد 31 نفر، پنج گروه در قالب 85 نفر به اردوهای 10 تا 12 روزه دانشجویی و سه تیم پزشکی تخصصی به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام شده‌اند.

مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان نیز تعداد 481 نفر در قالب 28 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند، اضافه کرد: این تعداد شامل 9 گروه با 130 نفر در قالب اردوهای جهادی 10 تا 12 روزه دانشجویی، چهار گروه با 53 نفر در قالب اردوهای هفت روزه مساجد و محلات، 14 حلقه با 298 نفر به اردوهای جهادی یک روزه حلقه‌های صالحین و یک تیم تخصصی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

زهرایی گفت: در مجموع در سال جاری 27 هزار و 616 نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام و به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در سال جاری 750 نفر در قالب اردوهای 10 تا 12 روزه دانشجویی به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: همچنین تعداد 3 هزار دانش‌آموز امسال به اردوهای 10 روزه دانش‌آموزی استان اعزام می‌شوند.

مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به اردوهای یک روزه حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: در سال جاری 2 هزار و 200 نفر در قالب اردوهای حلقه‌های صالحین برای خدمت به مردم مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

زهرایی از راه‌اندازی سه بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان در سال جاری خبر داد و افزود: در سال جاری سه تیم تک تخصصی و 150 تیم بهداشتی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری 820 نفر به اردوهای جهادی هفت روزه محلات و 890 نفر به اردوهای سه روزه تخصصی در استان خدمت‌رسانی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار