اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به احترام شهدای مدافع حرم کرمانشاه، فستیوال موسیقی بیستون و کنسرت گروه سون با تاخیر در کرمانشاه اجرا می شود.
کد خبر: ۲۹۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 08 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آماده است:'شمیم حضور شهدای گرانقدر حرم، فضای استان کرمانشاه را دوباره عطرآگین نمود، پاکباختگانی که در راه رسیدن به قرب الهی در حریم ولایت از جان خویش گذشتند و با جانفشانی امنیت وآسایش را به مردم قدرشناس ایران هدیه دادند.
این اداره کل به پاس ادب و احترام به خون پاک شهدای حرم و با همکاری هنرمندان متعهد، برنامه فستیوال موسیقی بیستون را با 2 روز و کنسرت گروه سون را با یک هفته تاخیر برگزار می نماید، باشد که در قدرشناسی از شهدای مظلوم حرم سهمی هرچند ناچیز ادا کرده باشیم.
'فستیوال موسیقی بیستون با حضور گروه های داخلی و خارجی قرار بود از 21 تا 30 شهریور در کاخ ساسانی واقع در مجموعه تاریخی بیستون برگزار شود.شهید 'اکبر نظری' و شهید 'حسین علیخانی' دو شهید والامقام کرمانشاهی هستند که دوشنبه شب در سوریه به دست تروریست های داعش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
مراسم تشییع پیکر این دو شهید مدافع حرم از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز شده و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار