فرماندار سنقرو کلیایی:
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: ایجاد حساسیت در جامعه و جلب مشارکت مردم با هم افزایی دستگاه های اجرایی در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۹۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 14 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛ یاور محمدی روز سه شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر سنقر و کلیایی افزود: مضرات مصرف مواد مخدر در مکانهای مختلف از قبیل مدارس، پایگاه های بسیج، مساجد، اجتماعات ورزشی و سایر مجموعه ها بایستی به طور مستمر اطلاع رسانی شود تا در جامعه فضای حساسیت نسبت به این موضوع حاکم شود.
وی با بیان اینکه فروش و مصرف مواد مخدر باعث هدر رفت سرمایه های مالی و تحمیل خسارت های جانی در جامعه را به دنبال دارد گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بحث مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران نیروی انتظامی با جدیت اجرا شده است.
فرماندار سنقر و کلیایی بهره گیری از دهیاران و شوراهای اسلامی، روحانیت و بهورزان خانه های بهداشت را برای مقابله با مواد مخدر در روستاها مورد تاکید قرار داد.
فرمانده نیروی انتظامی سنقر و کلیایی هم گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر، مقدار پنج کیلو و 720 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش نشان می دهد.
سرهنگ مجتبی شهبازی اظهار داشت: در این راستا 150 نفر به عنوان عاملان توزیع دستگیر و تعداد 130 پرونده تخلف تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 92 نفر و 90 پرونده بوده است.
وی تخریب و پاکسازی کنترل محورهای مواصلاتی طی 29 مرحله، توقیف 20 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و پاکسازی 11 نقطه آلوده توسط ماموران انتظامی را از دیگر اقدام های انجام گرفته در جهت مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان ذکر کرد.
سنقر و کلیایی با 92 هزار نفر جمعیت در فاصله 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار