در راستای تربیت مربیان طرح ملی حفظ قرآن اوقاف، ۸۵ نفر از مربیان آقا و بانوی شهرستان دزفول جهت گذراندن دوره تخصصی امروز، ۲۴ شهریورماه به قم اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۲۹۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 17 September 2016
حجت‌الاسلام مجتبی خمیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول  اظهار کرد: در راستای تربیت مربیان طرح ملی حفظ قرآن اوقاف، ۸۵ نفر از مربیان آقا و خانم از دزفول جهت گذراندن دوره تخصصی به قم اعزام شده‌اند.

وی گفت: این ۸۵ نفر از حافظان و مربیان حاضر در این طرح که از ابتدای اجرا در کلاس‌های آموزشی شرکتی مستمر و مطلوب داشته‌اند در این دوره آموزشی شرکت خواهند داشت. طرح ملی حفظ قرآن دارای دو آزمون شفاهی و کتبی است که هر دو آزمون در اسفندماه هر سال برگزار می‌شود و آزمون شفاهی توسط مربیان طرح و آزمون کتبی به‌صورت همزمان کشوری برگزار می‌شود.

خمیدی گفت: در پنجمین سال اجرای طرح ملی حفظ قرآن سهمیه شهرستان دزفول دوهزار و پانصد نفر است؛ این افراد تاکنون توانسته‌اند از یک تا ۹ جزء قرآن کریم را حفظ کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول گفت: برای شرکت در این دوره‌ها که به صورت رایگان برگزار می‌شود، شرایطی همچون حفظ حداقل ۵ جزء از قرآن، برخورداری از مدرک دیپلم، تعهد به حضور منظم در دوره و شرکت در آزمون غیر حضوری در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار