لیگ دسته دوم کشور؛
در آغاز هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دو باشگاه های کشور، تیم های بعثت کرمانشاه و شهباز البرز در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۲۹۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 18 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، تیم بعثت کرمانشاه که از دو مسابقه اول خود صاحب یک پیروزی و یک شکست شده در حالی به مصاف حریف کرجی خود می رود که برای صعود به رده های بالاتر به سه امتیاز مسابقه نیاز مبرمی دارد.ت
یم بعثت در مسابقه اول خود مقابل نماینده خرمشهر با نتیجه دور از انتظار چهار بر یک شکست خورد اما در مسابقه بعدی برابر گیتی پسند اصفهان سه بر یک پیروز شد تا شکست هفته اول را به دست فراموشی بسپارد.
تیم بعثت در صورتی که بتواند بر شهبازنوژان البرز پیروز و سه امتیاز را کسب کند حتی احتمال صدرنشینی را پیدا خواهد کرد و در بدبینانه ترین حالت می تواند با سه پله صعود در رده سوم قرار گیرد.
از سوی دیگر تیم شهباز البرز هم در این دیدار خانگی به دنبال پیروزی است و کار برای بعثتی های کرمانشاه بسیار سخت خواهد بود چرا آن ها نیز در تنها مسابقه ای که برگزار کرده اند پیروز و سه امتیازی هستند.
دیدار تیم های شهباز نوژان البرز و بعثت کرمانشاه از ساعت 16:45 دقیقه در البرز برگزار می شود.
در پایان هفته دوم، شهباز البرز و بعثت کرمانشاه با سه امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفته اند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار