در مسابقات تیراندازی؛
بانوان برتر مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد، مشخص شدند.
کد خبر: ۲۹۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 19 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم، آخرین روز از رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور- تفنگ بادی بانوان با قهرمانی تهران و نایب قهرمانی قزوین همراه بود، ضمن اینکه طلای انفرادی به نرجس امام قلی‌نژاد رسید.
پیش از آغاز فینال انفرادی در تفنگ بادی بانوان در روز پایانی رده‌بندی تیمی مشخص شد و 15 تیم و 51 ورزشکار حاضر بودند که در نهایت تهران توانست با امتیاز 1241.2 بر سکوی قهرمانی بایستد.
پس از تیم تهران، استان قزوین با امتیاز 1222.5 نایب قهرمان شد و  خراسان رضوی با کسب امتیاز 1221.5 در جایگاه سوم تیمی این رشته قرار گرفت.
زهرا باوند پور بانوی قهرمان کرمانشاهی با اختلاف اندکی از نفر سوم به مقام چهارمی در تپانچه بادی دست یافت.در بخش انفرادی نیز نرجس امام قلی‌نژاد تیرانداز ارزنده کشورمان با کسب بالاترین امتیاز از تهران در مکان اول ایستاد و سیده زهرا هاشمی از خراسان رضوی در مکان دوم ایستاد و الهه احمدی از تیم تهران با قرار گرفتن در جایگاه سوم به کار خود پایان داد.
بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور از 24 تا  26 شهریور ماه در محل سالن تیراندازی شهید کرم طهماسبی وافع در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار