نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه،
نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمانشاه در سخنرانی مراسم رژه امروز با اشاره به اینکه فرهنگ ایستادگی و مقاومت در دنیا حق است؛ افزود: برهمگان واجب است؛ که از انقلاب دفاع کنند.
کد خبر: ۲۹۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 21 September 2016




تابناک کرمانشاه- آیت الله علما 31 شهریور را نماد فرهنگ وایستادگی مقاومت ملت ذکر کرد وگفت: ملت ایران با مقاومت وایستادگی کلمه حق و توحید را درجهان ثبت و نشان داد، که آمریکا حتی تصور چنین مقاومتی را نکرده است.
وی در ادامه سخنرانی افزود: مهمترین شاخص دفاع مقدس؛ این است که ملت ایران در کنار همه سختی ها و مصیبت ها به رشد و تعالی رسید. 
 نماینده ولی فقیه با اشاره به فرمایشات رهبری خاطر نشان کرد: جوهره و حقیقت غدیر علی "ع" است. که برای کسی که می‌خواهد. در رأس قرار بگیرد؛ الگو حکومت وحاکمیت، است.
سپس وی با بیان اینکه امریکا به هیچ یک از قول های خود پایبند نیست؛ تصریح کرد: دلیل منفور شدن آمریکا؛ در چشم جهانیان بی اعتمادی نسبت به آنها است. و احدی به آمریکا اطمینان ندارد؛ و کسی حاضر نیست به مواضع امریکا گوش دهد.  
آیت الله علما در پایان؛ مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و بسیج را افتخار نظام برشمرد وگفت: باید در همه زمینه ها تفکر و عمل انقلابی داشته باشیم.
 
گزارش حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار