ورزشکاران نوجوان شرکت ملی حفاری ایران که در قالب تیم های صنعت نفت در رقابت های المپیاد فرهنگی ورزشی وزارت نفت شرکت کردند، با دست پر بازگشتند.
کد خبر: ۲۹۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 22 September 2016

ورزشکاران نوجوان شرکت ملی حفاری ایران که در قالب تیم های صنعت نفت در رقابت های المپیاد فرهنگی ورزشی وزارت نفت شرکت کردند، با دست پر بازگشتند.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت در این باره گفت: ورزشکاران زیر 18 سال این شرکت که از فرزندان کارکنان هستند، در این مسابقات در سه رشته کشتی فرنگی، شنا و تنیس روی میز در قالب تیم های الف و ب شرکت ملی نفت ایران با ورزشکاران منتخب شرکت های زیر مجموعه سه شرکت اصلی وزارت نفت به رقابت پرداختند.

علی نجفی افزود: این ورزشکاران در المپیاد فرهنگی ورزشی صنعت نفت که ماه گذشته در رامسر برگزار شده بود عناوین نخست را کسب کرده و برای شرکت در المپیاد وزارت نفت انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: در این مسابقات در کشتی فرنگی در وزن 42 کیلوگرم  سبحان منصوری مقام دوم ،  وزن 46 کیلوگرم امیر محمد صالح بربرو اول، وزن 50 کیلو گرم محمد ابراهیم ظریف سوم و در وزن 100 کیلوگرم مهدی بهرام نژاد مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

نجفی گفت: در رشته شنا محمد رضا آغاجری و محمد امین محمدیان دوم، اهورا کاوش سوم و عرفان کعبی در جایگاه سوم ایستاد.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری  افزود: همچنین در رشته تنیس روی میز امیر حسین بیرگانی  اول شد.

وی یادآور شد: پیش از این بانوان ورزشکار این شرکت نیز در قالب تیم های شرکت ملی نفت ایران در رشته های بدمینتون، کاراته و تیراندازی در المپیاد وزارت نفت حضور یافته و موفقیت های چشمگیری به دست آوردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار