معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز به همراه مدیران زیر مجموعه خود به منظور بررسی مشکلات و کاستی های موجود برای اعزام زائران اربعین، از پایانه مرزی چذابه بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۳۰۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 22 September 2016
امیر آهن جان معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز به منظور بررسی مشکلات مرزی برای اعزام زائران اربعین به کربلا و نجف از این مرز بازدیدی به عمل آورد و درجلسه ای با نوری نژاد مدیر پایانه مرزی چذابه شرکت نمود.

وی در خصوص این بازدید گفت: چندین سال است که از روزها پیش از فرا رسیدن اربعین حسینی خیل زائران برای زیارت حرم امام حسین(ع) و شرکت در پیاده روی اربعین راهی کشور عراق می شوند. با توجه به اینکه استان خوزستان دو پایانه مرزی با کشور عراق دارد در روزهای نزدیک به اربعین خیل عظیمی از عشاق حسینی از سراسر کشور به طرف خوزستان سرازیر می شوند و طبیعتا خدمات رسانی به این زوار کاری پیچیده و دشوار است که می طلبد از ماهها قبل برای خدمات دهی مطلوب به زوار برنامه ریزی صورت گیرد.

وی ادامه داد: از آنجایی که شهرداری اهواز هر ساله تمام توان خود را برای خدمت به زائران به کار می بندد امسال نیز این برنامه را در دستور کارخود دارد که پرشورتر از سالهای قبل در راستای خدمت به زائران حسینی پیش قدم باشد. به همین منظور امروز 31 شهریور ماه بازدیدی از پایانه مرزی چذابه صورت گرفت تا کاستی ها و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد و زیر ساختهای فرهنگی لازم فراهم گردد تا هموطنانمان با سهولت بیشتری به زیارت بارگاه منور حضرت علی (ع) و امام حسین(ع) مشرف گردند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار