هدف از برگزاری این دوره را افزایش سطح دانش و مهارت معلمان و دانش‌آموزان شهر اهواز در مواجه با مصدومان حادثه دیده در مدارس بیان کرد.
کد خبر: ۳۰۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 25 September 2016

معاون علمی بسیج جامعه پزشکی خوزستان از برگزاری نخستین کارگاه تربیت مربی احیای مقدماتی با شعار "هر مدرسه یک احیاگر" در مرکز مهارت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد.

امین ترابی‌پور اظهار کرد: به همت معاونت علمی بسیج جامعه پزشکی استان و گروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز؛ نخستین کارگاه تربیت مربی احیای مقدماتی با شعار "هر مدرسه یک احیاگر" در مرکز مهارت‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را افزایش سطح دانش و مهارت معلمان و دانش‌آموزان شهر اهواز در مواجه با مصدومان حادثه دیده در مدارس بیان کرد.

معاون علمی بسیج جامعه پزشکی خوزستان اضافه کرد: این دوره با هماهنگی اساتید و پزشکان مجرب دانشگاه علوم پزشکی برای تمامی نواحی سازمان آموزش و پرورش شهر اهواز در قالب دوره‌های یک‌روزه اجرا خواهد شد و در نهایت با ارزیابی سطح فراگیران، گواهی معتبر مربیگری احیای مقدماتی با تایید گروه تخصصی طب اورژانس صادر خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم که فراگیرانی که موفق به کسب مهارت لازم و دریافت گواهی مربیگری می‌شوند؛ کارکنان و معلمین را در نواحی و مدارس خود آموزش دهند تا این مهارت‌های مهم توسعه یابد.

ترابی‌پور تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان به عنوان سازمان حامی در امر توسعه سلامت شهروندان خوزستانی، کمک به اجرای برنامه‌های بهداشتی و درمانی برای مردم خوزستان به‌ویژه در مناطق حاشیه‌نشین و گروه‌های در معرض خطر را جز رسالت‌های مهم خود دانسته و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی طرح‌های ارتقای سلامت برای شهروندان هستند.

وی در پایان از تلاش‌ها و همکاری‌های پزشکان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی به ویژه فروزان مدیر گروه طب اورژانس به عنوان مجری و طراح اصلی دوره‌های تربیت مربی احیا تشکر و قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار