چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری همزمان با اول دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار می شود
کد خبر: ۳۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 05 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان،  مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان گفت: مسئولان اجرایی نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا با مشارکت شرکت های حفاری و خدمات جانبی و سازندگان، تولید کنندگان، صنعتگران، تامین کنندگان و صنایع مرتبط، این رویداد اقتصادی به نحو مطلوب برگزار شود.  

رحیم جلیلی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته نمایشگاه های صنعت حفاری و نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در قالب نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت برگزار شد، افزود: تفکیک این نمایشگاه ها در پی سیاستگذاری اداره کل روابط عمومی وزارت نفت صورت می گیرد و با وجود فاصله زمانی کوتاه میان دو نمایشگاه، این مجموعه تلاش می کند تا با همکاری و مشارکت شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت ملی حفاری ایران در یک برنامه ریزی منسجم زمینه برگزاری کیفی دو  نمایشگاه را فراهم آورد.  

وی اظهار کرد: حسب تقاضای شرکت ملی حفاری ایران فضای مسقف و فضای باز نمایشگاه به طور کامل برای برپایی این رویداد اقتصادی اختصاص یافته است.

جلیلی با اشاره به همزمانی برگزاری  نمایشگاه با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، گفت: در نمایشگاه امسال چهار سالن امام رضا (ع)، خلیج فارس، خرمشهر  و کارون به غرفه های سازندگان و تامین کنندگان قطعات و تجهیزات، شرکت های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاه ها و محل برگزاری همایش ها و پنل های تخصصی اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان  افزود: این نمایشگاه از یکم دی ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های خوزستان واقع در شهرستان اهواز دایر خواهد بود و از علاقمندان به شرکت در نمایشگاه جهت ثبت نام دعوت به عمل می آید. 

شایان ذکر است شرکت ملی حفاری ایران همچنین نقش مهمی در آموزش و ارتقا سطح دانش فنی نیروهای تخصصی در این حوزه داشته است و بخش عظیمی از متخصصان  شرکت های حفاری بخش خصوصی از کارکنان و یا دانش آموختگان مرکز آموزشی این شرکت می باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار