آغاز تغییرات در ستاد استانداری خوزستان؛
حسین زاده از نیروهای خوشنام اصلاح طلب خوزستان است که پیشتر در سمت مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استانداری خوزستان در زمان استانداری فتح اله معین ایفای وظیفه می نمود. در آن مقطع شریعتی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان بود. گفته می شود این انتصاب مورد استقبال اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان قرار می گیرد
کد خبر: ۳۰۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 08 October 2016
انتصابات استاندار خوزستان، بالاخره کلید خورد. غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز با صدور احکامی، تغییرات در مجموعه ستادی استانداری خوزستان را آغاز کرد.

به گزارش تابناک خوزستان، همانطور که انتظار می رفت استاندار خوزستان در حکمی دکتر علی حسین حسین زاده را به معاونت سیاسی اجتماعی خوزستان منصوب کرد.

حسین زاده از نیروهای خوشنام اصلاح طلب خوزستان است که پیشتر در سمت مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استانداری خوزستان در زمان استانداری فتح اله معین ایفای وظیفه می نمود. در آن مقطع شریعتی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان بود. گفته می شود این انتصاب مورد استقبال اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان قرار می گیرد.
 
وی مورد وفاق گروههای سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب و حامی دولت روحانی در خوزستان بوده است و به نظر می رسد حضور وی می تواند تغییرات مثبتی را در حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری ایجاد نماید.
 
او پیش از این، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان را بر عهده داشته است. فرج اله خبیر پیش از حسین زاده، معاونت سیاسی اجتماعی استانداری را با حکم مقتدایی استاندار سابق خوزستان بعهده داشته است.
 
استاندار همچنین در حکمی دیگر سید علی بحرینی مقدم را به سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری منصوب کرد.

در احکام جداگانه استاندار آمده است:

جناب آقای دکتر علی حسین حسین زاده
با سلام
نظر به تعهد،تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان منصوب می گردید
امید است با هماهنگی دستگاههای اجرایی در انجام وظایف محوله کوشا بوده و نسبت به موارد زیر اهتمام ویژه به عمل آورید.
1- توسعه و حمایت از فعالیت احزاب در جهت جلب مشارکت سیاسی جامعه
2- جلب مشارکت مردمی در آبادانی و بهبود کیفیت زندگی جامعه با تقویت سازمان های مردم نهاد
3- برنامه ریزی در جهت تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی اجتماعی استان در حوزه آموزش و پرورش،آموزش عالی،سلامت،ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان در راستای ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه
4- تلاش در جهت برگزاری انتخابات الکترونیک و اعتمادسازی مردم
توفیق روز افزون جنابعالی در حدمت رسانی به مردم را از درگاه ایزد منان خواستارم.


جناب آقای سید علی بحرینی مقدم
با سلام
نظر به تعهد،تخصص و تجارب جنابعالی به مو جب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی،توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری منصوب می شوید.
توسعه تجارت خارجی خصوصا با کشورهای همسایه، تنظیم بازار ، رشد سرمایه گذاری، بهبود فضای کسب و کار و اشتغال استان و هماهنگی مابین بخش های اقتصادی و امور بین الملل از جمله وظایف اصلی آن معاونت می باشد.امید است با هماهنگی دستگاههای اجرایی و تلاش و کوششی که به عمل می آورید در انجام این امور موفق و موید باشید.
توفیق روز افزون جنابعالی در خدمت رسانی به مردم را از درگاه ایزد منان خواستارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار