یادواره شهدای جوانرود روز یکشنبه با حضور خانواده های معظم شهدا؛ جانبازان و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 10 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا؛ در این مراسم که برای نکوداشت یاد و خاطره شهید عارف فتاحی و شهدای محله برگزار شد، امام جمعه جوانرود با تسلیت شهادت امام حسین (ع) گفت: در وصف مقام شهدا همین بس که خداوند وعده مهمانی به آنان داده است. 
ماموستا ملا احمد فخری؛ با اشاره به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی افزود: این کشتارها نتیجه فتنه دشمنان اسلام است که باید برای این حوادث گریست. 
وی با تاکید بر بصیرت و دشمن شناسی یادآور شد: باید با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت از مسلمانان مظلوم دفاع کنیم.
مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه نیز به برگزاری یادواره های شهدای آبروی کوچه، افتخار محله اشاره کرد و گفت: شهدا آبروی نظام و افتخار ملت هستند که همیشه باید یاد آنان گرامی داشته شود.
حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی با خواندن اشعاری از امام شافعی به تشریح قیام عاشورا پرداخت و افزود: عاشورا رمز ماندگاری دارد و این را می توان از بیانات علمای شیعه و سنی مشاهده کرد. 
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود هم گفت: به برکت خون شهداست که ایران اسلامی درعرصه های ملی و بین المللی بر قله های افتخار ایستاده است. 
سرهنگ فرامرز باوند پور افزود: شهدا فداکاری، شجاعت و صداقت را دریافتند و در عمل آن را به اثبات رساندند. 
وی به قیام عاشورا اشاره و یادآور شد: پیام عاشورا وحدت در برابر استکبار جهانی است که همه ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. 
در پایان این مراسم از خانواده های شهدای محله شهید فتاحی جوانرود تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار