آیت ا... حیدری انجام مراسم بین الحرمین را اصالت تشیع دانست و از معاونت فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز به خاطر برگزاری آن تشکر نمود
کد خبر: ۳۱۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 15 October 2016
عضو مجلس خبرگان انجام چنین مراسمی در اهواز را از برکات دانست وگفت: از تمام کسانی که متولی این مراسم بدیع و نو هستند تشکر می کنم، اینکه پیامهای عاشورا با زبان هنر،نوحه،سرود به این صورت دلنشین ارايه شود کار فاخری است و پیام آن می تواند اصالت تشیع در اهواز و ابداع هنر هنرمندان اهواز را نشان دهد.

وی عنوان کرد، فرهنگ عاشورا فرهنگ بصیرت، معرفت است و در تاریخ نشانگر استواری شیعه بوده و هم اکنون هم باعث ماندگاری شیعه است، بنابراین ائمه نیز از این مراسم رضایت دارند وبه آن عنایت خواهند داشت.

 آیت الله حیدری، با ابزار خرسندی از انجام این مراسم به دست جوانان راز عظمت همه حرکت های تاریخ ساز را جوانان مبدع،مبتکر، بامعرفت،دانست که حرکت های جاودانه انجام می دادند و اضافه کرد: ما باید این مراسم را به شهرها و حتی کشور های دیگر عرضه کنیم چرا که توانایی الگو شدن را دارد. 

وی افزود: چنین برنامه ای هویت شیعی ما را به دنیا مخابره می کند و باعث می شود تا چهره قلابی که سلفی ها از ما می سازند باطل شود. 

حیدری با در نظر داشتن این که بیشترین شهیدان منتسب به اهواز هستند و این شهر پیشتاز شهیدان مدافع حرم در سوریه و عراق است اظهار داشت: جادارد اولین کنگره شهدای مدافع حرم همزمان با اربعین و ساخت نماد حرم حضرت زینب دراهواز برگزار شود تا به دنیا مخابره شود و داعشی ها بدانند اهواز بیشه شيران است و مردم و جوانان خوزستان تا آخرین نفس آماده اند.

عضو مجلس خبرگان در پایان تصریح کرد:مسوولان وظیفه دارند با تمام ظرفیت کنار هنرمندان بایستند تا برگزاری این یادواره ها امکان پذیر شود



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار