فرماندار پاوه
فرماندار شهرستان پاوه مجموع پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان را 67 پروژه اعلام کرد و گفت: از این تعداد 60 پروژه با اعتباری در حدود 25 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۳۱۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 16 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،پرویز ایده‌پور امروز اظهار داشت: امروز پنجمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه است.

فرماندار شهرستان پاوه مجموع پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان را 67 پروژه اعلام کرد و گفت: از این تعداد 60 پروژه به اتمام رسیده است.

وی میانگین بهره‌برداری از پروژ‌ه‌های مصوب سفر رهبری به شهرستان پاوه را 90 درصد بیان کرد و ادامه داد: از نرخ ریالی 33 میلیارد تومانی این پروژه‌ها میزان 25 میلیارد تومان مربوط به پروژه‌هایی بوده که به طور صددرصد به بهره‌برداری رسیده است.

ایده‌پور ساماندهی آسفالت و بهسازی معابر شهری، طرح هادی روستایی، گازرسانی، راه‌اندازی ایستگاه‌های فرستنده دیجیتال صدا و سیما، بهسازی و آسفالت راه روستایی، تعمیر و تکمیل مساجد شهری و روستایی، توسعه و بازسازی اورژانس بیمارستان قدس پاوه را در قالب پروژه‌های مهم سفر رهبری عنوان کرد.

وی 25 مهر‌ماه سال 90 برای مردم اورامانات یک روز ماندنی دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در سفر خود دو مدال افتخار دینداری و روشنفکری را به مردم شهرستان پاوه اعطا کردند که این افتخار برای همیشه برای مردم این شهرستان در تاریخ ثبت‌ شده است.

به گفته فرماندار شهرستان پاوه، استقبال بی‌نظیر مردم این شهرستان از مقام معظم رهبری در 25 مهر‌ماه سال 90 وفاداری مردم اوامانات را به نظام، ولایت و رهبری بار دیگر به جهانیان ثابت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار