بازیکن با سابقه باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران همگام با تلاش جمعی بازیکنان تیم ملی فوتسال بزرگساران کشورمان در رقابت های جام جهانی خوش درخشید
کد خبر: ۳۱۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 17 October 2016
فرهاد توکلی روز بهانی مدت هفت سال است که در تیم فوتسال باشگاه ملی حفاری عضویت دارد و تنها بازیکن خوزستانی است که عضو تیم ملی فوتسال کشور می باشد.

وی در توضیح درباره موفقیت تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی   2016  و کسب مقام سوم این رقابت ها، گفت: این بازی ها در کشور کلمبیا برگزار و تیم ایران با تیم های صاحب نام در این رشته  به رقابت پرداخت.

توکلی با بیان اینکه مسابقات جهانی بزرگترین رویداد ورزشی است، افزود: در این رقابت ها تیم ها با بهترین نفرات شرکت می کنند و تیم ایران به عنوان پنجمین تیم برتر جهان با منتخبی از زبده ترین نفرات در این مسابقات حضور یافت و نتیجه خوبی به دست آورد.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال کشورمان با اشاره به اینکه در این مسابقات همه بازی ها سخت بود، اظهار کرد: در این دوره رقابت ها تیم های رده بالای جهان حضور داشتند و تیم ایران با تیم های قدری مانند برزیل، اسپانیا و روسیه دیدار داشت.

وی بازی با تیم پرتغال در مرحله انتخابی را دشوار ارزیابی کرد و گفت: تلاش بازیکنان تیم در این بازی ها بسیار ارزشمند بود و سبب شد که دست پر به کشور بازگردیم.

توکلی به جایگاه باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری در ورزش کشور اشاره و افزود: موفقیت خود و حضور در تیم ملی را مدیون این باشگاه هستم.

وی با اشاره به اینکه مدت چهار سال است که بازیکن تیم ملی است، اظهار کرد: بازی به صورت حرفه ای را از سال 85 آغاز و هفت سال است که در تیم فوتسال ملی حفاری عضویت دارم.

این بازیکن تیم ملی فوتسال کشور ضمن قدردانی از توجه مدیریت ارشد شرکت و باشگاه ملی حفاری به امر ورزش همگانی و قهرمانی  گفت: تیم فوتسال این باشگاه هم اکنون در مسابقات لیگ برتر باشگاه ها که با حضور 14 تیم در حال انجام است، حضور فعال دارد.

 توکلی افزود: تیم فوتسال ملی حفاری امسال با رویکرد جوانگرایی در لیگ شرکت کرده و ضمن تلاش برای حفظ موقعیت، کسب تجربه و تربیت بازیکنان جوان را برای حضور در رقابت های قهرمانی در سرفصل برنامه های خود قرار داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار