رئیس هیأت جانبازان و معلولان کرمانشاه:
رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با اشاره به بسته شدن تنها سالن وزنه‌برداری این هیأت از سوی اداره بهزیستی استان، گفت: این اقدام هدیه خوبی در هفته تربیت‌بدنی و روز پارالمپیک به ورزشکاران جانباز و معلول نیست.
کد خبر: ۳۱۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 18 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،عزت‌الله پرنیان امروز، اظهار داشت: رقابت‌های دو و‌میدانی قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود و از استان کرمانشاه دو تیم بانوان و آقایان برای کسب عناوین ارزشمند به این مسابقات اعزام شدند.

وی گفت: پنج ورزشکار هیأت جانبازان و معلولان در رده بانوان در رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی کشور هستند که امید است بتوانند مقام‌های مناسبی کسب کنند.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تیم کرمانشاه در رقابت دو ومیدانی آقایان نیز شرکت می‌کند، افزود: الفت‌نیا و نکویی‌مجد در رشته دو و میدانی در مسابقات حضور دارند که با توجه به آمادگی خوب آن‌ها پیش‌بینی می‌شود حضور موفقی در رقابت‌های قهرمانی کشور داشته باشند.

پرنیان تصریح کرد: محمد خالوندی قهرمان پارالمپیک ریو به علت خستگی در رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی کشور غایب است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران معلول و جانباز از سطح آمادگی بالایی برخوردار هستند، افزود: با توجه به شایستگی‌هایی که در این ورزش وجود دارد، از مسؤولان این رشته ورزشی حمایت بیشتری را خواستاریم.

پرنیان با اشاره به توفیقات ورزشکاران معلول کرمانشاه در پیکارهای پارالمپیک‌، جهانی و  آسیایی اظهار داشت: روند حمایتی از این رشته باید بیشتر شود، لذا نیازمند توجه بیشتری به این رشته ورزشی هستیم.

وی از بسته شدن سالن وزنه‌برداری جانبازان و معلولان توسط اداره بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: اداره بهزیستی استان دستور بسته شدن درب این سالن را صادر کرد و در حال حاضر تنها سالن ورزشی و تفریحی وزنه‌برداران جانباز و معلول تعطیل شده است که این اقدام هدیه خوبی در هفته تربیت‌بدنی و روز پارالمپیک به ورزشکاران جانباز و معلول نیست.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از مدیر‌کل اداره بهزیستی کرمانشاه خواست تا به منظور بی سرپناه نماندن وزنه‌برداران جانباز و معلول استان به‌صورت ویژه این مشکل را برطرف کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار