فرماندار شهرستان کنگاور از احداث اردوگاه فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 26 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علیرضا ایزدی روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش کنگاور اظهار داشت: از آنجایی که این شهرستان از یک اردوگاه دانش آموزی برای تخلیه هیجان ها و انرژی بالای دانش آموزان محروم است، نیاز است که یک اردوگاه دانش آموزی در این شهرستان احداث شود.
وی با بیان اینکه در احداث این اردوگاه بسیار جدی هستیم، عنوان کرد: زمین های میراث فرهنگی و منابع طبیعی در سراب روستای هدف گردشگری فش محل بسیار مستعدی برای احداث این اردوگاه دانش آموزی خواهد بود.
ایزدی افزود: شورای آموزش و پرورش کنگاور موظف است نقاطی که شرایط و توجیه لازم را از جهات مختلف برای ساخت اردوگاه دانش آموزشی در شهرستان دارند را بررسی و نتیجه را در جلسه بعدی شورا مطرح کند.
فرماندار کنگاور با طرح این سوال که برای نوجوانان و جوانان بین 12 تا 20 سال در کنگاور چه تعداد فضای فرهنگی وجود دارد؟ افزود: کاهش سن اعتیاد و گذر تلخ از مواد مخدر سنتی به صنعتی خطر بزرگی است که دانش آموزان ما را تهدید می کند که ساخت یک اردوگاه در این راستا می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
ایزدی با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در خصوص تغییرات فرهنگی، گفت: آموزش و پرورش برای ایجاد تغییرات فرهنگی نیاز به یک دگراندیشی اساسی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار