مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه مطرح کرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه گفت: «مصون‌سازی کشور با عمل انقلابی، جهاد کبیر و مقابله با نفوذ دشمن» به‌عنوان شعار پدافند غیرعامل در سال‌جاری طراحی شده است.
کد خبر: ۳۱۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 29 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،کیومرث رشیدی اظهار داشت: فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در همه عرصه‌های جامعه سبب کاهش آسیب‌های گوناگون و کنترل تهدید‌ها با استفاده از فنون مصون‌سازی است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای افزایش قدرت بازدارندگی و نیز کاهش آسیب‌ها در پدافند غیرعامل باید راه‌حل‌هایی را طراحی کرد تا مردم جامعه به‌نحوی کامل امنیت را احساس کنند.

این مسؤول تصریح کرد: «مصون‌سازی کشور با عمل انقلابی، جهاد کبیر و مقابله با نفوذ دشمن» به عنوان شعار پدافند غیرعامل در سال‌جاری طراحی شده است.

رشیدی با یادآوری موضوع پدافند همه‌جانبه مورد تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: ابتدا پدافند غیرعامل و سپس پدافند عامل مورد نظر است و این موضوع نشان می‌دهد که جامعه ما به دنبال ستیز نیست و در کمال آرامش کشور را مدیریت می‌کند.

این مسؤول تاکید کرد: پدافند غیرعامل در زمان جنگ، صلح، بحران  و... همواره وجود دارد که در حقیقت نوعی افزایش بازدارندگی و تجهیز قدرت‌ها است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بعد از جنگ و اتمام دوران هشت‌سال دفاع مقدس در واقع قدرت نظامی و تجهیزات نظام مقدس‌جمهوری اسلامی ایران افزایش پیدا کرد.

به گفته وی، در پدافند غیرعامل در حال حاضر دو قرارگاه زیستی با پنج زیرگروه و یک قرارگاه سایبری با چهار زیرگروه در استان کرمانشاه فعالیت دارند.

رشیدی با اشاره به اینکه قرارگاه سایبری پدافند غیرعامل به دنبال ایمن‌سازی کشور است، ادامه داد: مسؤولیت قرارگاه زیستی در استان به عهده دانشگاه علوم پزشکی و مسؤولیت قرارگاه سایبری نیز به مرکز فناوری اطلاعات استانداری واگذار شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه اظهار داشت: اکنون دو کارگروه مشترک زیستی و سایبری برای خدمات‌رسانی فرهنگی و آموزشی با محوریت آموزش و پرورش و نیز در راستای کار سازماندهی و مشارکت‌های مردمی به عهده متولی آن یعنی سپاه پاسداران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار