نارنجی‌پوشان تیم فوتبال آینده‌سازان برق جدید فارس با شکست مهمان خود نفت امیدیه، به صدر لیگ دسته دوم بازگشتند./هفته سوم لیگ برتر هندبال برگزار شد که در یکی از بازی ها تیم شهیدچمران لارستان در کرج با نتیجه 36 بر 19 تیم هیئت البرز را شکست داد./فارس در لیگ برتر والیبال بانوان نماینده خواهد داشت
کد خبر: ۳۲۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵ 06 November 2016
برق نوین صدرنشین لیگ 2 شد
به گزارش تابناک فارس:نارنجی‌پوشان تیم فوتبال آینده‌سازان برق جدید فارس با شکست مهمان خود نفت امیدیه، به صدر لیگ دسته دوم بازگشتند.
تیم فوتبال آینده سازان برق نوین فارس عصر  دیروز در ورزشگاه شهید حاجی پور سعادت شهر به دیدار نفت امیدیه رفت که در این دیدار سعید خرمند در دقیقه 50 گل پیروزی بخش تیم فوتبال آینده سازان برق را به ثمر رساند.
نکته جالب توجه این دیدار، ادامه رکورد گل نخوردن نارنجی پوشان است. در 10 بازی تنها یک گل خورده آن هم از روی نقطه پنالتی دارند.تیم برق جدید  21 آبان‌ماه به مصاف تیم اتکاء تهران می‌رود.
 
پیروزی تیم بانوان شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال
سرمربی تیم هندبال شهیدچمران لارستان از به خدمت گرفتن و ترکیب بازیکنان بومی تیم خود خبر داد.
ناهیدغارسی گفت: تیم‌مان سال‌های قبل با حضور بازیکنانی از تهران، شیراز و لارستان بسته شد اما امسال از بازیکنان استان فارس و تنها یک بازیکن از تهران رقابت‌های خود را در لیگ برتر و با انگیزه بسیار بالایی آغاز کردیم.
هفته سوم لیگ برتر هندبال برگزار شد که در یکی از بازی ها تیم شهیدچمران لارستان در کرج با نتیجه 36 بر 19 تیم هیئت البرز را شکست داد.
دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با حضور ۸ تیم شهرداری سنندج، تاسیسات دریایی، هیات البرز، شهرداری بم، هدف‌پویان قم، شهید چمران لارستان، ذوب‌آهن اصفهان و هیات اصفهان به‌صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است .
 
فارس در لیگ برتر والیبال بانوان نماینده خواهد داشت
پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران در سال 1395 با حضور هشت تیم برگزار خواهد شد.
پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران در سال 1395 جام «شهدای منا» از چهارم آذرماه در یک گروه مقدماتی و با حضور هشت تیم آغاز می‌شود.
تیم‌های گاز تهران، نماینده فارس، دانشگاه آزاد اسلامی، ذوب آهن اصفهان، سایپای تهران، بانک سرمایه، شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار