شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه گفت: کلنک‌زنی بوستان تفریحی سراب قنبر کرمانشاه امروز ساعت 15 عصر با حضور حسین‌علی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 07 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،آرش رضایی امروز از کلنگ‌زنی سه پروژه بزرگ این شهر تا پایان هفته خبر داد و اظهار داشت: کلنک‌زنی بوستان تفریحی سراب قنبر کرمانشاه امروز ساعت 15 عصر با حضور معاون حسین‌علی امیری پارلمانی رئیس جمهور انجام می‌شود.

وی پراکنش، توسعه و توازن یکسان پارک‌ها در سطح شهر کرمانشاه را از اهداف این طرح دانست و گفت: با احداث پارک جنگلی سراب قنبر توازنی بین فضای سبز شهر به‌وجود می‌آید چرا که بیشتر فضای سبز در مجموعه طاق‌بستان و شمال شهر کرمانشاه است، البته  این پروژه‌ای بزرگ در سطح منطقه غرب کشور است که چند‌سالی به طول می‌انجامد، اما به تدریج قابل بهره‌برداری می‌شود.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت ایجاد یک پارک جنگلی و فضای سبز مناسب برای مردم جنوبی و مرکزی شهر کرمانشاه، گفت: کرمانشاه از نظر افزایش سرانه سبز جزو استان‌های برتر کشور است که قرار است 160 هکتار از مساحت سراب قنبر پارک‌جنگلی شود با احداث این پارک به سرانه فضای سبز شهر افزوده می‌شود.

این مسؤول به بهره‌برداری از معابر اتصالی میدان جمهوری اسلامی ایران و کمربند غربی(بلوار جانبازان) اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از این معابر اتصالی را امروز در دستور کار داریم.

رضایی از کلنگ‌زنی معبر اتصالی انتهای کیهانشهر به بزرگراه امام خمینی تا پایان هفته خبر داد و تصریح کرد: روز دقیق کلنگ‌زنی را بعدا مشخص و اعلام می‌کنیم، ولی قطعا تا پایان هفته انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار