استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه با اشاره به کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سه وزیر پیشنهادی از سوی دولت یازدهم، گفت: کسب رای اعتماد مجلس به وزرا پیشنهادی روحانی نشان از تعامل و همراهی مجلس و دولت است.
کد خبر: ۳۲۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 07 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس ازکرمانشاه اسدالله رازانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان که با حضور حسین‌علی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: درایت و کارآمدی حسین‌علی امیری پیش از پذیرش مسؤولیت معاون پارلمانی رئیس جمهور، در قوه قضاییه و شورای نگهبان مشاهده شده بود.

استاندار کرمانشاه به نقش امیری در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: نقش معاون پارلمانی رئیس جمهور هنگامی که در وزارت کشور حضور داشت در برگزاری انتخابات بسیار موثر و مهم بود.

وی با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سه وزیر پیشنهادی از سوی دولت یازدهم، یادآور شد: بسیاری از سیاستمدارن و صاحبان نظران معتقد بودند که وزرا رای اعتماد را از مجلس نمی‌گیرند.

رازانی به کفایت و درایت امیری در راستای کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس برای سه وزیر پیشنهادی اشاره کرد و ادامه داد: کسب رای اعتماد مجلس به وزرا پیشنهادی روحانی نشان از تعامل و همراهی مجلس و دولت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار