بوستان در حال ساخت هوشمند ۵۸۰ هکتاری دراک شیراز از تمامی امکانات اقامتی برخوردار می شود.
کد خبر: ۳۲۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 13 November 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز با بیان اینکه این بوستان 580 هکتاری در منطقه غربی ارتفاعات کوه دراک در نزدیکی سد تنگ سرخ واقع شده است، افزود: با توجه به محل پارک دراک و موقعیت طبیعی توپوگرافی، این پارک یکی از پارک‌های منحصر به فرد در کشور و دارای پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری است.
پاک فطرت اضافه کرد: طراحی پارک که ساخت آن از سه سال پیش اغاز شده است به گونه ای است که مدیریت نگهداری و نگهبانی از آن به صورت الکترونیک انجام می شود همچنین زیرساختی‌ترین بستر این مدیریت، احداث شبکه فیبر نوری بوده که تاکنون بخش عمده کار به خوبی انجام شده است و امیدواریم تا پایان امسال این پارک افتتاح و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
شهردار شیراز افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند در طرح های مختلف از جمله تله‌کابین، ورزش‌های مختلف، ساخت هتل و کاربری‌های متنوع دیگر در این پارک سرمایه‌گذاری کنند.
 در حال حاضر بوستان آزادی با مساحت نزدیک به 27 هکتار تنها بوستان بزرگ شهر شیراز است اما کاربری بوستان 580 هکتاری دراک شیراز به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که می‌تواند استان‌های جنوبی را در ایام تعطیلات نیز پوشش دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار