نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پایگاه زنان در تشکیلات خانوادگی باید محکم شود گفت: دشمنان برای شکست جامعه زنان را در تعهدهای عقیدتی متزلزل می‌کنند و اگر مقام زنان در جامعه تباه شود دیدگاه جامعه عوض می‌شود.
کد خبر: ۳۲۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 15 November 2016
آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاههای اجرایی با اشاره به حدیث پیامبر(ص) اظهار داشت: پیامبر(ص) در حدیثی به موضوع زن در جامعه اهمیت داده است که اگر مقام زنان در جامعه تباه شوند دیدگاه جامعه عوض می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید پایگاه زنها در تشکیلات خانوادگی محکم شود افزود: جایگاهی که زن در خانواده دارد باید به گونه‌ای تأمین شود که با قرارداد تأمین که در شرع و فقه است زن کاملا به آنچه که در غیر خانواده است حالت بی‌اعتنایی پیدا کند و وقتی وارد جامعه می‌شود با چشم پر وارد شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی نقش زن را در فرهنگ جامعه بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: اگر زن در جامعه تباه شود جوانان نیز تباه می‌شوند و مهم‌ترین نیروهای فعال جامعه از اهداف بزرگ غافل می‌شوند.

عبادی تصریح کرد: در این راستا اگر نیروهای فعال جامعه که جوانان هستند آسیب ببینند در جامعه مشکل به وجود می‌آید و در نتیجه در دراز مدت کل دیدگاه‌ها دچار خدشه می‌شود و ارزش‌ها به ضدارزش تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان برای کل نظام طرحهایی دارند و با نقشه کار می‌کنند خاطرنشان کرد: آنها برای شکست جامعه، زنان را در تعهدهای عقیدتی متزلزل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: زنان پاک و فعال همان گونه که بر روی جنین خود تأثیر مثبت می‌گذارند در جامعه نیز تأثیر می‌گذارند و همان طور که مردان بزرگ فرزندان زنان بزرگ هستند، مردانی که دچار ضعف‌های مختلفی هستند به علت ضعف مادران‌شان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار