استاندار خوزستان و نماینده مردم آبادان درباره به مصوبه منع تردد خودروهای پلاک اروند در خارج ا محدوده منطقه آزاد واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۳۳۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 20 November 2016

به گزارش تابناک خوزستان، استاندار خوزستان و نماینده مردم آبادان درباره به مصوبه منع تردد خودروهای پلاک اروند در خارج ا محدوده منطقه آزاد واکنش نشان دادند.

 تصویر نامه ممنوعیت تردد خودروهای مناطق آزاد در خارج از محدوده مشخص شده در رسانه های خبری منتشر شد.

استاندار خوزستان  در این باره می گوید: تا این لحظه تصویر این نامه را ندیدم و این موضوع به استانداری خوزستان ابلاغ نشده است.

غلامرضا شریعتی در پاسخ به این پرسش که اگر این موضوع به استانداری ابلاغ شود آیا تاثیر منفی روی خوزستان می گذارد، می افزاید: انشاءالله که این اتفاق رخ ندهد.

جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اظهار بی اطلاعی از این نامه عنوان می کند: تاکنون این نامه را ندیدم اما با مطلع از این موضوع پیگیری ها را آغاز می کنم و نتیجه را به اطلاع شبکه اطلاع رسانی رهیاب می رسانم.

تردد خودروهای منطقه آزاد اروند در سراسر استان زرحی بود که در زمان مدیریت عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق ابلاع شد. مقتدایی در زمان تودیعش گفت: هیچ شخصی نمی تواند این مصوبه را لغو کند و ابلاغ آن از اختیارات بنده به عنوان رئیس شورای تامین بود.

پس از ابلاغ این مصوبه مناقشات بسیاری بین استاندار وقت خوزستان با وزیر صنعت، معدن و تجارت و مشاور ارشد رئیس جمهور ایجاد شده بود و هز از چند گاهی نامه یا مصوبه ای مبنی بر ابطال طرح تردد خودروهای پلاک اروندی در فضاهای مجازی منتشر می شود. آیا وقت آن نرسیده است که در مورد این پرونده مهم شفاف سازی ها از سوی مسئولین مربوطه صورت گیرد و برای یکبار هم که شده به این مناقشات و سردرگمی ها پایان داده شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: پلاک اروندی ، تردد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار