با تمهیدات خوبی که انجام شده تاکنون بیش از 500 هزار نفر از زائران کربلای معلی از مرزهای استان خوزستان به کشور بازگشتند
کد خبر: ۳۳۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 21 November 2016
به گزارش تابناک خوزستان ؛غلامرضا شریعتی یکشنبه شب در حاشیه بازدید از موکب های شهرستان اندیمشک در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:حدود یک میلیون و 100 هزار زائر در اربعین حسینی از 2 مرز شلمچه و چذابه در خوزستان راهی کربلای معلی شدند.

وی اظهار کرد:کلیه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران انجام شده و پیش بینی می شود از تعداد زائرانی که به کربلا رفته اند 50 درصد آنان طی سه روز به کشور بازگردند.

وی افزود:اتوبوس های تعاونی ها،سازمان ها و خودروهای لازم استانی برای انتقال زائران مستقر شده ضمن اینکه پنج دستگاه قطار نیز اختصاص یافته و مشغول جابجایی زائران از خوزستان به سایر نقاط کشور و تهران هستند.

وی افزود:قطار شلمچه نیز تا خرمشهر جابجایی زائران را به صورت رایگان انجام می دهد.

شریعتی گفت:تمهیدات لازم نیز برای اسکان موقت زائران در شلمچه ؛خرمشهر،بستان ، سوسنگرد و همچنین شهرستان اندیمشک امکانات مهیا شده است.

استاندار خوزستان گفت:اندیمشک خدمات خوبی در اربعین حسینی داشته و این شهرستان همانطور که در جنگ تحمیلی در برابر دشمن سر خم نکرد امروز نیز در بحث اربعین حسینی با عشق به اهل بیت (ع) به خوبی خدمات رسانی کرد.

وی گفت:با توجه به حجم وسیع زوار در اندیمشک این شهرستان از سطح یک شهر عادی و معین خارج و یکی از مراکز اصلی خواهد شد.

استاندار خوزستان تاکید کرد:سفر بیش از یک میلیون و 100 هزار زائر از مرز یک استان و با امکانات همین استان یک ارزش بوده و لطف الهی است و با تمهیدات انجام شده و بازگشت زائران به کشور ، بار دیگرتوان جمهوری اسلامی ثابت خواهد شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان یکشنبه شب از موکب های شهرستان اندیمشک بازدید کرد.

استاندار در این بازدید از تلاش های مردم و مسوولان شهرستان اندیمشک تقدیر کرد.

بازدید از نمایشگاه عکس محرم در مقبره شهدای گمنام و ادای احترام به شهدای گمنام شهرستان اندیمشکاز برنامه جانبی سفر استاندار به اندیمشک بود.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک و فریدون حسنوند نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی استاندار خوزستان را همراهی کردند.

منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار