فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه:
فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه خدمت به زوار با لباس مقدس نظام را افتخاری بزرگ برای نظامیان دانست و گفت: خدمات موکب شهدای هوانیروز از 30 آبان‌ماه، شروع شده و تا روزی که زائر داشته باشیم، ادامه دارد.
کد خبر: ۳۳۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 22 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، امیرخلبان یوسف قربانی صبح امروز در بازدید از موکب شهدای هوانیروز، اظهار داشت: پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه، در راستای رفاه زائران حسینی و ارائه خدمات به این عاشقان اقدام به راه‌اندازی موکب با امکانات کامل در درب پایگاه هوانیروز کرده است.  

وی خدمت به زوار با لباس مقدس نظام را افتخاری بزرگ برای نظامیان دانست و ادامه داد: خدمات این موکب از 30 آبان‌ماه، شروع شده و تا روزی که زائر داشته باشیم ادامه دارد.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه ادامه داد: در بیرون از پادگان هوانیروز هشت چادر  برقرار است و برای رفاه بیشتر خانواده‌های زائران، ساختمانی برای اسکان در نظر گرفته شده است.

قربانی به امکانات رفاهی، تیم پزشکی، مکان برای اسکان و پذیرایی شام، نهار و صبحانه اشاره کرد و افزود: علاوه بر تیم هوانیروز کرمانشاه، تیم دیگری برای پذیرائی زائران در ایلام مستقر شده است.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه در همه ابعاد پادگان آمادگی خدمات‌رسانی به زوار را دارد، تاکید کرد‌: پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با افتخار خادم و خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین(ع) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار