سرمربی بعثت کرمانشاه:
سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: حواشی دیدار با فولاد نوین اهواز مانع کسب امتیاز در این بازی توسط تیم بعثت شد.
کد خبر: ۳۳۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 26 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا،شهرام مهرپیما با اشاره به باخت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل تیم فولاد نوین اهواز  در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، اظهارکرد: حواشی دیدار با فولاد نوین اهواز مانع کسب امتیاز برای بعثت شد و باوجود برتری نسبی بازیکنان بعثت، متاسفانه با نتیجه یک بر صفر این دیدار را واگذار کردیم.

 وی ادامه داد: برای باشگاهی به قدمت فولاد نوین اهواز جای تاسف است که بخواهند برای امتیاز گرفتن از حریفان خود دست به چنین اقدامات توهین آمیزی بزنند.

 مهرپیما خاطرنشان کرد: در تمام طول این بازی لیدرهای باشگاه اهوازی، بازیکنان بعثت و حتی کادر داوری را مورد فحاشی و توهین قرار می دادند و حتی چندین دفعه بازی به خاطر این حواشی قطع شد.

 سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: در مجموع بازیکنان بعثت بازی بسیار خوبی از خود نشان دادند و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودند و گل دریافتی ما هم از روی نقطه کرنر صورت گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: بازیکنان بعثت در این دیدار چهار موقعیت 100 درصد گل داشتند که به دلیل کم تجربگی و عجله در زدن ضربه آخر، نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 مهرپیما اظهارکرد: تیم بعثت در حال حاضر با 18 امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم گروه قرار دارد.

 مهرپیما در خصوص بازی هفته آینده این تیم گفت: بعثت بازی معوقه خود را این هفته در تاریخ یازدهم آذر ماه مقابل تیم قشقایی در ورزشگاه انقلاب شهر کرمانشاه انجام خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار