مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از وقوع 147 فقره آتش سوزی در سطح استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در این آتش سوزی ها سه هزار و 578 هکتار مرتع و جنگل آتش گرفته است.
کد خبر: ۳۳۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 26 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، رضا محمودیان روز شنبه در جلسه مدیریت بحران استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه سال هاست که درگیر پدیده گرد وغبار شده به گونه ای که از سال 90 تا مهر ماه امسال 204 روز در کرمانشاه وضعیت هوا در حالت هشدار، 140 روز در حالت بحران و هفت روز نیز در حالت اضطرار بوده است.
وی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید برای مقابله با حوادث و بحران های غیرمترقبه آمادگی داشته باشند، گفت: طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی کرمانشاه امسال زمستان سرد و سختی خواهیم داشت.
محمودیان با تاکید بر اینکه باید از هم اکنون تدابیر لازم برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه اندیشیده شود، از مدیران خواست به اخطاریه های اداره کل هواشناسی توج لازم را داشته باشند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: نمونه آن تندباد اخیر در برخی شهرستان های استان بود که خسارت های جزیی و مشکلاتی را نیز ایجاد کرد.
وی افزود: یکی از مشکلات کنونی متمرکز بودن امکانات مقابله با حوادث طبیعی در مرکز استان است و در صورتی که در یکی از شهرستان ها حادثه ای رخ دهد، برای کمک به اهالی آن منطقه و بهبود اوضاع زمان می برد در حالی که هلال احمر می تواند امکانات خود را در شهرستان های مختلف توزیع کند تا برای امدادرسانی وقت کمتری هدر رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار