مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با آیت‌الله حسن ممدوحی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز دیدار کردند.
کد خبر: ۳۳۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 29 November 2016
به گزارس خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی پیش از ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیکاری را معضل ریشه‌دار و عمیق این استان دانست و اظهار داشت: امکان حل و فصل بیکاری با توجه به امکانات و ظرفیت‌های استان وجود دارد.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخی از مسؤولان به‌صورت جدی و شایسته برای رفع معضل بیکاری اقدام نمی‌کنند، گفت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یک‌دست و همدل هستند.

وی به تامل سازنده مجمع نمایندگان با مدیران اجرایی استان اشاره کرد و افزود: دولت در این راستا نقش اجرایی و برجسته‌ای دارد و باید برای رفع معضل بیکاری استان کرمانشاه کاری انجام دهد.

نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد خویش در مورد اقدامات خویش در راستای در نظر گرفتن قوانین مناسبی برای جذب بودجه عمرانی و آبادانی استان ارائه دادند.

محمع نمایندگان استان کرمانشاه به وظیفه نظارتی خود برای خدمت به مردم و اصلاح ضعف موجود بدون تعارف با احدی اشاره کردند و گفتند: تمامی نمایندگان این دوره با همدلی و همبستگی استان کرمانشاه را به‌سوی مسیر پیشرفت و توسعه پیش می‌برند.

نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان برای آیت‌الله ممدوحی و رفع کسالت موجود آرزوی سلامتی و طلب شفای عاجل را کردند.

گفتنی است، آیت‌الله حسن ممدوحی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم چند‌ وقتی است به‌دلیل سپری کردن یک‌دوره بیماری دچار کسالت شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار