سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه:
سرپرست پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی حامی پژوهشگران و خریدار فناوری در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری هستند، گفت: استان در حوزه فناوری وضعیت مناسبی دارد.
کد خبر: ۳۳۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 04 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،معصومه خان‌احمدی امروز اظهار کرد: نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار در 30 غرفه با حضور پژوهشگران دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، مراکز رشد و مرکز تحقیقات در معرض دید عموم قرار دارد.

سرپرست پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه چیدمان غرفه‌ها به گونه‌ای است که در بین حوزه دانشگاهی قرار گرفته است، افزود: در حوزه پژوهش چرخه کاملی را از تبدیل پژوهش به فناوری داریم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی حامی پژوهشگران و خریدار فناوری در نمایشگاه هستند، ادامه داد: در تبدیل پژوهش به فناوری صندوق ریسک‌پذیر که بخشی از فرایند است، در نمایشگاه حضور دارد.

خان‌احمدی تصریح کرد: در نمایشگاه دو پارک علمی کودکان که مخاطب آن دانش‌آموزان هستند و استارت آپ‌تیک در حوزه تبدیل ایده به ثروت دایر است.

وی به وضعیت مناسب استان کرمانشاه در حوزه فناوری اشاره کرد و گفت: استان در حوزه پژوهش قابلیت رشد را دارد و در تبدیل پژوهش به فناوری نیاز به حمایت ارگان‌هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار